danavdwaal.reismee.nl

Het is bijna zover!

Hallo,

Welkom op mijn reisweblog.

Op zaterdag 1 november zal ik vertrekken naar Cambodja.

Op maandag 3 november start ik eerst met een cultuurweek, hierbij ga ik het volgende doen:

maandag: introductie personeel, tour naar het plaatselijke drop, lessen van de cabodiaanse cultuur en Khmer taal.

dinsdag: bezoeken aan de plaatselijke bewoners, tempels en weeshuis. met de locals de taal oefenen.

woensdag: het historische Anglong Veng sites en Ta mok´s villa bezoeken en langs uitzicht posten in de bergen, daarna terug naar Samraong.

donderdag: de lokale monniken aanschouwen. naar de plaatselijke markt en internet cafe, Khmer kookles. in de namiddag naar de lokale tempel en deelnemen aan een de rituelen en lessen tot de nacht.

vrijdag: naar de monniken, we krijgen lessen en mogen hun rituelen aanschouwen daarna zullen we terug keren naar ons verblijf.

in het weekend ben ik vrij, ik mag zelf invullen wat ik ga doen. Maandag zal ik starten met mijn werkzaamheden in het weeshuis.

Reacties

Reacties

Helen van Kleef

Hoi Dana,wij wensen je een fantastische reis naar Cambodja wat een belevenis!!En vooral GENIETEN!!!We gaan je volgen????Liefs Steef en Helen xx

Saskia

Ow Dana spannend. nog een paar dagen en dan is het zover. We gaan je missen meis. Maar eerst nog even gezellig borrelen vanmiddag :-)

nanda

ik ben blij dat goed ben aan gekomen.
ben wel goed uitgerust?
ik heb helaas niks gegeven voor dat je weg ging doe ik liever als je veilig thuis kom/ben.
werk en leer ze en volop genieten van dat warme weer!
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active